Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Range Rover P38 / Odp: Łeba i okolice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotras dnia 05 Sierpień 2021, 22:55:07 »
2
Range Rover P38 / Odp: Łeba i okolice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez flytier dnia 05 Sierpień 2021, 21:52:14 »
Jeżeli ktoś woli się pierdolić z podpinaniem ręcznym zamiast paru kliknięć  ;D
Nie wspomnę, że nie trzeba szukać kompresora, który nie wszędzie jest i że można to użyć awaryjnie podczas jazdy.
3
Range Rover P38 / Odp: Łeba i okolice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andy dnia 05 Sierpień 2021, 21:41:58 »
Pomyśleć, że inżynier ;D
Ten najmniejszy to exhaust- inlet
Te dwa większe to prawy i lewy, przód-neutral- tył. Wraca samoczynnie w pozycję neutral.
Nie dałem sterowania kompresorem bo mi niepotrzebne w tym momencie. W trasie takie pudełko mogłoby się awaryjnie przydać.

nie jest to zbyteczna kombinacja?
w sensie - te moje zaworki nie są bardziej uniwersalne?
wiadomo - wymagają zewnętrznego kompresora, ale działają nawet w przypadku totalnej awarii całej elektryki EAS
4
Range Rover P38 / Odp: Łeba i okolice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez czesław dnia 05 Sierpień 2021, 21:39:56 »
nie zrozumiał pytania :)21
5
Range Rover P38 / Odp: Łeba i okolice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JMK dnia 05 Sierpień 2021, 21:38:37 »
6
Range Rover P38 / Odp: Łeba i okolice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez czesław dnia 05 Sierpień 2021, 21:18:25 »
trudno co robić :)21
7
Range Rover P38 / Odp: Łeba i okolice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez flytier dnia 05 Sierpień 2021, 21:10:48 »
W takim razie nie zrozumiałem pytania.
8
Range Rover P38 / Odp: Łeba i okolice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez czesław dnia 05 Sierpień 2021, 21:06:22 »
to nie jest odpowiedź na moje pytanie :)21
9
Range Rover Classic / Odp: Glowica potrzebna do 3.9
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotras dnia 05 Sierpień 2021, 21:04:34 »
4.0 I 4,6 mają  różne  wałki
10
Range Rover P38 / Odp: Łeba i okolice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez flytier dnia 05 Sierpień 2021, 21:04:18 »
Pomyśleć, że inżynier ;D
Ten najmniejszy to exhaust- inlet
Te dwa większe to prawy i lewy, przód-neutral- tył. Wraca samoczynnie w pozycję neutral.
Nie dałem sterowania kompresorem bo mi niepotrzebne w tym momencie. W trasie takie pudełko mogłoby się awaryjnie przydać.
Strony: [1] 2 3 ... 10